Добрий день, пропоную вашій увазі цікаве рішення для ознайомлення ваших потенційних клієнтів з вашим закладом, а саме 3D-тур.

ЩО ТАКЕ 3D-ТУР  ТА  3D-ПАНОРАМА?

Наш світ – світ видимого об’єму, світ трьох координатних осей. Світ, у якому, пересуваючись у просторі, будь-яку річ можна побачити з усіх боків. Але зазвичай вся глибина і наповненість трьох вимірів губиться в процесі проектування на площину паперу або екрана. 3D -панорама – абсолютно унікальний спосіб представлення реальності, який дозволяє піти від статичної двухмерности звичайних фотозображень і створити ілюзію присутності.

3D -панорама не робить вас простим спостерігачем. Вона відкриває можливість стати дійовою особою – як ніби ви знаходитесь в місці зйомки і вільні вибирати, куди повернутися, що розглянути, до чого підійти ближче. Ніяка кількість звичайних фотографій не створить ефект присутності, який можна отримати при перегляді 3D -панорами.

3D -тур (віртуальний тур) об’єднує кілька 3D -панорам. Пересуваючись від одного трьохмірний ­ ного об’єкта до іншого ви можете потрапляти в саму гущу подій, розглядати предмети і інтер’єри, бачити людей, що оточують вас і … залишатися при цьому на своєму робочому місці біля комп’ютера.

■        3D -тур об’єкта нерухомості та промислового об’єкта дає вам унікальну можливість запросити клієнта або партнера на віртуальну екскурсію, наочно продемонструвати ваш об’єкт і допомогти скласти реалістичне уявлення про нього;

■        панорама готельного номера надає докладну інформацію про умови і комфорті проживання і дозволяє потенційному клієнтові скоротити час прийняття рішення;

■        віртуальний тур по ресторану або кафе занурює ваших клієнтів в його неповторну атмосферу, розкриваючи всі принади інтер’єру і вказуючи на інші переваги вашого закладу;

■        3D -тур допомагає повернути час назад і побачити вже минулу виставку або захід і продемонструвати його формат для потенційних клієнтів;

■        3D -панорама дозволяє вивчити і побачити своїми очима виробничі процеси, обладнання та продукцію промислового підприємства;

■        за допомогою 3D -панорами спортивного центру ваші майбутні клієнти можуть пройтися по залах, побачити тренажери і, склавши уявлення про рівень надаваних послуг, зробити правильний вибір;

■        3D -панорама торгового центру привертає увагу як покупців, так і орендарів.

ДЕ НЕОБХІДНІ ВІРТУАЛЬНІ ТУРИ ТА  3D-ПАНОРАМИ?

 ■ Віртуальні тури об’єктів нерухомості

При продажу та оренди елітного житла, бізнес-центрів, котеджів, нерухомості за кордоном і навіть звичайних квартир віртуальні тури здатні стати справжньою знахідкою, об’ємно демонструючи усі ракурси об’єктів і не вимагаючи особистого відвідування. Заощадивши свій час, потенційний клієнт може ознайомитися з об’єктом в усіх подробицях. А від кількості переглядів об’єкта потенційним покупцем безпосередньо залежить швидкість укладання угоди!

■ Віртуальні тури по готелях

При виборі готелю клієнта в першу чергу цікавить її розташування, вартість проживання та можливі зручності. Як продемонструвати клієнту переваги ваших номерів, ресторанів та інших послуг?

«Презентабельний інтер’єр», «гарний вигляд з вікна», «затишна обстановка кафе і ресторану», «зручність конференц-залу» – всі ці фрази шаблонні самі по собі і навіть підкріплені відповідними фотографіями, не в силах передати унікальну атмосферу місця. Саме в таких умовах 3D -панорама здатна створити вирішальне враження, дати клієнтові впевненість у правильності вибору – як ніби він вже побував у готелі і переконався в усьому особисто.

■ Ресторани та кафе

Як часто при виборі потенційного місця проведення ділового фуршету, сімейного с’ята, корпоративної вечірки або романтичної вечері виникає потреба попередньо виїхати на місце, щоб побачити і відчути інтер’єр і атмосферу закладу.

■ Туризм

Ви займаєтеся туристичним бізнесом і зацікавлені в яскравих і позитивних емоціях свого клієнта? Тоді у вас є можливість, ще до покупки туру вашим клієнтом, подарувати йому захоплюючі відчуття від майбутнього відпочинку! Природні види, архітектурні пам’ятки, умови проживання та інші «смачні» особливості ваших пропозицій в повній мірі передаються 3D-турами. Вдячні клієнти по заслугах оцінять вашу турботу про їхні можливості вибору!

ЯК ЦЕ ВИГЛЯДАЄ

 

 

 

ПЕРЕВАГИ 3D- ТУРІB

■ Сьогодні ми живемо в світі інформації, і швидкість прийняття рішень визначає багато чого. 3D -панорами і віртуальні тури дають можливість потенційним клієнтам економити свій час і в комфортних для себе умовах, отримувати реалістичну інформацію про бажаний об’єкт.

■ 3D -панорами, за рахунок ефекту об’ємності і можливості звукового супроводу, передають не тільки візуальний ряд, але і деяку атмосферу місця, особливості огляду предмета, що дозволяє відтворити повноту вражень і переживань, характерну для особистої присутності.

■ На відміну від відеороликів, при перегляді яких ви є пасивним учасником, 3D -тур передбачає управління процесом перегляду. Ви самі вирішуєте з якою швидкістю оглядати об’єкт, на які деталі інтер’єру звернути увагу, коли перейти в наступне приміщення, тобто 3D -тур враховує потреби кожного клієнта, що створює оптимальні умови для перегляду об’єкту.

■ У ситуації, коли ринок насичений схожими товарами і послугами, компанії, що проявляють турботу і повагу до своїх клієнтів, бережно ставлячись до їх часу (надавши можливість оглядати об’єкти, що цікавлять не залишаючи робочого місця), можуть значно підвищити свою конкурентоспроможність.

■ Окремо хочеться підкреслити, що 3D -тур – технологія, добре відома і звична за кордоном. Вона широко застосовується в проектах, що спеціалізуються на оренді нерухомості, подобової здачі квартир, бронюванні номерів в готелях і т.п. В цьому аспекті технологію 3D-туру можна розглядати як додатковий інструмент залучення іноземного клієнта.

ВИСНОВОК …

За допомогою 3D -панорам і віртуальних турів можна реалізувати самі несподівані ідеї та творчі знахідки для представлення свого бізнесу. До того ж такий підхід до предоставлення інформації про себе та своїх продуктів, послуг ще цікавий і з точки зору ціни. Пропонуйте свої ідеї, висловлюйте побажання – ми завжди відкриті до цікавої та взаємо вигідної співпраці! Вибір за вами!